Aschau - Wolfsklamm

A máme tady pondělí.
Ranní pohled z okna je stejný jako ten včerejší … zatím tedy neprší. U snídaně se díváme na prospekty z recepce a zaujala nás soutěska. „Klammy“ ty máme rádi. Je to sice mimo naše údolí, ale třeba tomu divnému počasí ujedeme. A povedlo se. Soutěska se jmenuje Wolfsklamm. Už na parkovišti svítí sluníčko !!!
Projít soutěskou je zážitek, stále hučící voda, skály nad hlavou, vyvýšené dřevěné chodníky, žebříky, schody … utíká to hrozně rychle. Příjemné je zjištění, že průchod soutěskou je oboustranný. Nečeká nás nudná vracečka. Za soutěskou pokračuje turistická stezka, za první zákrutou se objeví úžasný pohled .. břeh potoku je široký, plný kamení. Úžasné místo na vyblbnutí :-) a nejsme sami. Těch kamenných věžiček je neskutečně moc. I my jsme přidali svou. By mě zajímalo kdo postavil první. Ivka s Ondrou jsou ve svém živlu, na boso po kotníky ve vodě, v brutálně studené vodě :-). Po hodince se vydáváme dál. Podle mapy nás čeká nějaký hrad St.George Mountain.  Zjišťujeme, že to je klášter. Je ohromně vysoko. Bezvadně udržovaný s výbornou klášterní kuchyní. Ondrášek si dal tradiční frittatensuppe a Ivka „císařský trhanec“. To je horská záležitost !
Cesta zpět nám uteče rychle, v protisměru jde málo turistů, tak přímo letíme :-)
Máme za sebou moc prima den.

... čekáme na spáče

... stále čekáme :-)

... vylíhnuto ... vyrážíme !

... tak trochu džungle ... a nic se mi pořádně nevleze do objektivu

... tam a zpátky ... přes potok, cesta se vlní

... trošku jsem si hrála s časem ... ale bez stativu slabotka